Volejte 773 522 000

Úvod www.cover.czPlatby a fakturace

Menu

Centrum podpory

Platby a fakturace


[odkaz]

Fakturační údaje

Fakturační údaje jste mohli zadat v průběhu Vaší registrace do zákaznické sekce Netventic Account.

Fakturační údaje můžete doplnit či změnit spolu s ostatními údaji takto.


[odkaz]

Výzva k úhradě

Na základě uskutečněné objednávky zkušebního období Netventic, obdržíte na Váš registrační e-mail vždy nejprve výzvu k úhradě. Pokud chcete objednat závazně, proveďte platbu.

Pokud naše služby či licenci zakoupit nechcete, platbu na základě výzvu neposílejte. Zkušební období bude automaticky ukončeno.

Výzva k úhradě (pro-forma faktura) je textový e-mail, který obsahuje kromě jiného rozpis služeb, částku, datum splatnosti a číslo našeho účtu, kam je nutné peníze poslat. Výzva k úhradě je k dispozici ke stažení v klientské sekci v části "Fakturace" > "Neuhrazené platby".

Tento postup je stejný i v případě prodloužení služeb.

Pokud se rozhodnete naše služby již nadále nevyužívat, dejte nám o tom vědět a postupujte prosím v souladu s VOP.


[odkaz]

Platby

Výchozí splatnost výzvy k úhradě je 14 dní.

Pokud není platba připsána na náš účet v termínu splatnosti, na registrační e-mail Vám bude zaslána 1. upomínka.

Upomínky jsou celkem 3 a jsou rozesílány po týdnu. Po odeslání 3. upomínky může dojít v souladu s VOP k odstavení služeb.


[odkaz]

Jak provést platbu?

Platbu je možné provést jedním z následujících způsobů:

Online platbou přes PayPal nebo kreditní kartu

Zaplatit on-line lze po přihlášení do Netventic účtu. V sekci "Fakturace" > "Neuhrazené platby" najdete zálohovou fakturu. Platba může být zahájena pomocí PayPal tlačítka. PayPal podporuje také platby kreditními kartami.

Převodem z účtu

Zaplatit převodem z účtu lze po přihlášení do Netventic účtu. V sekci Fakturace > Neuhrazené platby najdete zálohovou fakturu. Zálohová faktura je tisknutelná a obsahuje bankovní údaje pro provedení úhrady.

Kontaktujte obchodní oddělení

Máte dotazy týkající se plateb? Neváhejte a obraťte se přímo na naše obchodní oddělení.


[odkaz]

Fakturace

Všechny vaše faktury - daňové doklady jsou dostupné po přihlášení do Netventic Account, v sekci "Fakturace" > "Faktury".


[odkaz]

Elektronická fakturace

Netventic používá elektronickou fakturaci. Tu jsme se rozhodli zavést hned z několika důvodů.

Vzhledem ke skutečnosti, že český právní řád pamatuje na elektronické faktury, konkrétně vyžaduje souhlas příjemce faktur s tímto způsobem zasílání dokladů (konkrétně jde o zákon č. 235/2004 Sb. o DPH, § 26 odst. 4), má Netventic uveden souhlas s elektronickou fakturací ve svých VOP již od roku 2010 (v platném znění VOP jde o sekci "Udělení souhlasu s elektronickou fakturací").


[odkaz]

Jak elektronická fakturace funguje?

Velmi jednoduše. E-mailem dostanete výzvu k úhradě. Dle výzvy k úhradě provedete platbu.

V okamžiku připsání platby na náš účet je tato automaticky párována s vaším účtem Netventic a je Vám vystavena faktura - daňový doklad.

O vystavení faktury jste informováni e-mailem, který obsahuje zabezpečený odkaz na zobrazení faktury ve formátu HTML (webová stránka). Tento odkaz je platný 30 dní. Po vypršení této lhůty se odkaz zneplatní a doklad je dostupný již pouze po příhlášení do Netventic Account, v sekci "Fakturace" > "Faktury".

K otevření faktury ve formátu HTML není z vaší strany nutné nic dělat, stačí Vám jen běžný a volně dostupný software - webový prohlížeč. Můžete se sami rozhodnout, zda si fakturu vytisknete, případně v kolika kopiích, nebo uložíte v elektronickém formátu - například do PDF.


[odkaz]

ISDOC

podporujeme stažení faktury ve formátu ISDOC. Používáte-li tedy téměř libovolný český ERP/účetní systém, můžete faktury opravdu elektronicky importovat, místo opisování hodnot (jako v případě formátu PDF).

Mezi nejznámější systémy, které ISDOC podporují, patří například:

Více informací o ISDOC najdete na webu Sdružení pro informační technologie a telekomunikace (ICTU) a na webu ISDOC.


[odkaz]

ISDOC Reader

Novou verzi ISDOCReaderu si můžete stáhnout zde.


[odkaz]

Udělení nesouhlasu

Pokud chcete udělit nesouhlas s elektronickou fakturací a tím přestat využívat všechny její výhody, můžete tak učinit po přihlášení do Netventic Account posláním autorizovaného požadavku (ticketu).

Zaujali jsme Vás?

Kontaktujte nás

Rádi zodpovíme Vaše dotazy.

Obchod:

+420 773 522 000
david.zak@netventic.com

Podpora:

+420 777 967 347
support@netventic.com