Volejte 773 522 000

Úvod www.cover.czNahlášení chyby

Menu

Centrum podpory

Jak a kam nahlásit chybu?


[odkaz]

Kam chyby hlásit?

V ideální případě použijte Zákaznický portál a vytvořte požadavek (ticket).

Jeho doručení je garantováno a navíc je svázáno s Vaší instalací, takže rychle víme vše, co potřebujeme.

Můžete také použít e-mail podpory support@netventic.com.


[odkaz]

Co je to chyba?

Chyba v software je stav, kdy se aplikace nezachovala tak, jak bylo očekáváno. Výsledkem chyby v aplikaci je obvykle chybové hlášení, nebo rozbitý vzhled aplikace. Většinou také nelze pokračovat v používání aplikace nebo nelze dokončit požadovaný postup.

Za chybu v aplikaci naopak není možné považovat například nedostupnost aplikace v důsledku výpadku nebo odstávky serverové (cloudové) infrastruktury.


[odkaz]

Jak správně vytvořit popis chyby?

Rozhodnete-li se nám nahlásit chybu v aplikaci, na kterou jste narazili, předem Vám děkujeme.

Jasné hlášení o chybě je pro nás velice důležité. Také tím přispějete ke zkvalitnění aplikace. Opravu chyby se pokusíme doručit co možná nejdříve.

Co dělat, když narazíte na chybu:

  1. přestaňte s aplikací pracovat
  2. udělejte snímek CELÉ obrazovky, zejména neořezávejte URL prohlížeče, nebo části prohlížeče nebo obrazovky aplikace (tyto části obrazovky mohou obsahovat informace k odhalení chyby)
  3. snímek obrazovky si uložte na disk
  4. pokud máte účet Netventic, otevřete novou záložku prohlížeče a přihlaste se do Vašeho účtu Netventic; pokud nemáte účet pošlete zprávu na support@netventic.com
  5. do obsahu zprávy připojte co nejpřesnější popis toho, jak se chyba projevila a jaké kroky chybě předcházely
  6. dále, pokud je to možné připojte následující informace:
    • adresu instance (www adresa), na které k chybě došlo - například "projectcom.netventic.net"
    • prohlížeč a verzi
    • všechna chybová hlášení (texty), pokud byla zobrazena
    • snímek obrazovky, je-li k dispozici
    • pokud se jednalo o chybu například s konverzí či importem souboru, připojte do archívu spolu s obrazovkou i tyto soubory
    • pokud se chyba děje opakovaně, popište jak lze chybu reprodukovat

Zaujali jsme Vás?

Kontaktujte nás

Rádi zodpovíme Vaše dotazy.

Obchod:

+420 773 522 000
david.zak@netventic.com

Podpora:

+420 777 967 347
support@netventic.com