Volejte 773 522 000

Úvod www.cover.czCentrum podpory

Menu

Centrum podpory

Zákaznická sekce on-line 24/7

Díky webovému samoobslužnému rozhraní Netventic Account, můžete spravovat všechny své služby z jednoho místa, pohodlně a 24 hodin denně. Netventic Account umožňuje zřídit software a služby, včetně zkušebních (trial) období, stažitelných verzí a jejich licencí atd. Vidíte, jak služby či tarif využíváte, například kolik kapacity na disku Vám zbývá, kolik máte aktivních administrátorů atd. Mezi další užitečné věci patří možnost připojení vlastí domény (plně automaticky) nebo navýšení tarifu. Můžete zde také stahovat Vaše faktury, platit on-line kartou, nebo podat elektronický požadavek na podporu.

Přihlášení do Netventic Account

Seznamte se s naší zákaznickou sekcí

Jak začít?

Připravili jsme pro Vás průvodce nápovědou našich služeb, který Vám pomůže rychle se zorientovat!

Začínáme!


Zákaznická podpora živě

V pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod.

Potřebujete-li poradit s používání našich služeb či software, neváhejte se na nás obrátit.

Kontakty na zákaznickou podporu

GSM: +420 777 967 347
E-mail: support@netventic.com *
Skype: netventic

* Podpora po e-mailu nemůže být 100% garantována, protože e-mail nemusí být doručen. Pokud chcete mít jistotu, použijte radši poslání elektronického požadavku přes Netventic Account.

On-line zdroje

Nápověda služeb

Postupy a návody pro používání našich služeb, zákaznické sekce Netventic Account a věcí souvisejích s provozem našeho software.

Dokumentace Netventic® Learnis®

Kompletní dokumentace k aplikaci Netventic® Learnis® - výuková videa a playlisty, manuály ke stažení v PDF, výkonostní reporty atd.

Zaujali jsme Vás?

Kontaktujte nás

Rádi zodpovíme Vaše dotazy.

Obchod:

+420 773 522 000
david.zak@netventic.com

Podpora:

+420 777 967 347
support@netventic.com